Kan men het IP adres achterhalen als je een PB stuurt?

is het mogelijk dat men hierachter komt ?
of dat iemand niet meer anoniem is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een bezoeker van hier niet, maar de beheerders wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, voor zover ik weet kun je van een pb niet zien van welk ip-adres ze gestuurd is.

Ook kan men je identiteit er niet uit lezen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb in de broncode van een van m'n berichten gekeken, maar dat vind je echt niets ongehoords.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk weet GV wie je bent en wat jouw ip adres is en kunnen ze ook via via jouw persoonlijke gegevens te weten komen. Neem maar aan: op internet is niets geheim, alleen zijn de meeste mensen te dom om erachter te komen (Ik bijvoorbeeld)
rose
13 jaar geleden
Het gaat er toch om of een ontvanger dat aan een pb kan zien. Uiteraard kan een moderator zien welk ip-adres je hebt, anders zouden ze toch nooit op ip-adres kunnen bannen. En die kunnen ook je (bij GV bekende) prive gegevens zien. Maar een gebruiker ziet dat niet aan een pb.
Niet een GV bezoeker, maar bij GV weten ze, of beter kunnen ze weten, alles van jou. Dus schrijf nooit iets, wat je niet in een antwoord op een vraag zou willen schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Men' is nogal breed. Als je onder 'men' ook de beheerders schaart, is het antwoord ja.