Om een filmpje met b-frames en p-frames die vooruit kijken wat de verandering in de beweging is t.o.v het vorige frame maakt het heel complex om iets wat voor vooruit bedacht is achteruit te laten spelen.

Het beste wat je kunt doen is een Quicktime export naar een beeldenreeks(frame-sequence) deze genummerde reeks kun je sorteren op hoogste nummer(=laatste frame) eerst, en deze dan te her-nummeren. Importeer deze beeldenreeks weer in Quicktime(pro) of Adobe Premiere of Adobe Aftereffects, Apple Final Cut Pro, SONY Vegas, en export deze weer tot een mp4/mov/mkv/mpg/wmv…
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ffmpeg heeft een reverse filter:

ffmpeg -i input.mp4 -vf reverse output.mp4

Ook bovengenoemde Adobe Premiere kan dit prima. Als je op een clip rechtsklikt en Speed/Duration selecteert krijg je een popup met daarop zelfs een optie "Reverse speed".
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heel makkelijk met K-5 en even omzetten.
Er bestaat helaas nog geen player die het instant kan zoals een ouderwetse videocassetterecorder.