Meer uitbreiding GoeieVraag.nl?

Vaak lees ik hier inhoudelijke vragen/klachten over Goeievraag.nl. Net nog bijvoorbeeld over hoe oud de gemiddelde bezoeker van GV is. Vind jij dat GoeieVraag op dit gebied uitgebreid moet worden? Enkele ideeën zijn bijvoorbeeld persoonlijke profielen voor elke geregistreerde gebruiker, meer uitgebreide statistieken over de gestelde vragen en de gebruikers, enzovoorts. Of vind je juist dat het op deze site gewoon om de vragen zelf gaat en er geen poespas omheen moet komen?
Trouwens, aan elke bezoeker hier; hoe oud u ook bent: Heel fijne paasdagen!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Persoonlijk vind ik dat er inderdaad ruimte moet zijn voor uitgebreide statistieken van vragen.
Want het zou fijn zijn als je kunt zien hoeveel % van mannen iets vindt en hoeveel % van de vrouwen iets vindt.. en ook de verschillen in leeftijds categorieen vind ik dan wel erg interessant om te weten.

De profielen zouden kunnen worden uitgebreid. Maar dit is niet echt noodzakelijk.
De mensen die dit graag willen kunnen dit dan doen. Mensen die hier geen behoefte bij hebben, doen het gewoon lekker niet.

Lijkt mij wel een goed voorstel hoor! goede vraag ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Sorry, ik ben tegen je idee. En de reden is als volgt:
Als je kan zien welke vragen gebruikers stellen, en welke antwoorden ze geven, ga je op een andere manier tegen hun antwoorden op jouw vragen aan kijken. Het moet objectief blijven, en niet subjectief worden.

Voor mij moet het gewoon simpel en eenvoudig blijven. Ik stel een vraag, en ik krijg een aantal antwoorden. Daaruit zoek ik zelf het meest passende antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar je kunt nu ook al zien welke vragen gebruikers stellen en wie ze zijn. (aan de avatar & naam).
Ik ben het met Qris eens: laat GoeieVraag.nl maar zoals het is. Mij ontgaat de meerwaarde van meer persoonlijke gegevens en of iemand man of vrouw is. Het maakt mij niet uit of een vraag wordt beantwoord door een man, een vrouw en ook niet wat zijn of haar leeftijd is. Voor mij niet boeiend. Overigens: ook van mij iedere lezer prettige Paasdagen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laat deze site maar zoals deze nu is.
Ik hoef niet te weten wie er schuilgaat achter de persoon die vraagt en/of antwoordt, is voor mi niet relevant.

Iedereen vrolijk pasen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn letterlijk tientallen goede ideeën. Ik heb Ilse media voorgesteld dat leden (als je genoeg punten hebt) een wish kunnen plaasten op een wishlist. Vervolgens kan de community op die wishes stemmen (als je genoeg punten hebt).

Dat zou de mooiste optie zijn. Helaas is 't enige antwoord welke ik gekregen heb: 'Bedankt voor 't idee'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha ;)
Ik zou graag zeggen: "DOEN WE!"
Maar daar ga ik niet over ;)