eerst moet je weten welke poort je nodig hebt en dan kun je in Windows firewall een regel toevoegen

1. open "firewall" (Windows firewall met geavanceerde beveiligingen )

2. klik aan de linker kant van je scherm op "regels voor uitgaande verbindingen"

3. klik aan de rechter kant van je scherm op "nieuwe regel..."

vervolg je set-up en klaar is kees
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten eerste, weet hoeveel porten je moet openen.En je hebt meestal een statisch ip-adress nodig. Als je een router of modem gebruikt, moet je via je browser naar je routers/modem startpagina. Meestal moet je dit in typen: 192.168.1.1 . Alleen de volgende stap verschilt per router of modem. Daarom raad ik je deze website aan, portforward.com. Zoek jouw merk en type router of modem op. Portforward.com heeft ook programma's om een port te checken als het open is en een statisch ip-adress te krijgen. Mocht de port niet open zijn, na het proces via portforward.com , check je firewall van windows of/en jouw anti-virus programma.