Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mobiel kan niet verbinden met router hoe kan dit?

Wij hebben zins een maand een nieuwe router met deze router kan mijn mobiel (samsung galaxy ace) niet meer verbinden met de router. onze Blackberry kan wel gewoon verbinden en de laptop ook. maar ook onze lg chocolate weer niet. als ik wil verbinden staat er heel even verifieren en kort daarna verbinding verbroken. Onze router is een tp-link.

OVERIGE: ik weet niet als dit er iets mee temaken heeft maar met deze router kunnen we ook niet meer port forwarden (misschien ook daar hulp voor?)

Toegevoegd na 1 uur:
ben er achter gekomen zonder beveiliging werkt het wel heel vreemd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
790

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij mij was hezelfde probleem. In de router bleek er een instelling fout. in het router instellingen menu is een mogelijkheid om kanaalkeuze te kiezen. dit staat standaard op automatisch.dit wijzigen naar een vast kanaal en het was bij mij opgelost .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het geprobeert maar zonder resultaat. maakt het uit welk kanaal?
Geef al je apparaten een vast ip adres. Dit zou ook moeten helpen met je portforwarding issue
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding