hoe kan ik ervoor zorgen dat Ad block opnieuw werkt bij yahoomail?

Ik heb Ad Block+ geïnstalleerd. Tot hiertoe werkte deze perfect. Ik kreeg ook geen "gesponsorde" mails meer binnen via mijn yahoomail.
Maar sinds enkele dagen is dit veranderd. Het begon met één keer een mailtje, dat ik kon wegklikken als ik yahoo sloot en terug opende.
Maar nu blijft de gesponsorde mail bovenaan prijken.
Ik heb Ad Block al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Ik heb ook Anti anti adblock geinstalleerd maar nog blijven die gesponsorde mails bovenaan mijn inbox én al mijn yahoo mappen staan.
Erg vervelend.
Wat doe ik best?

Picture for question
9 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Twee keer heb ik bij mijn Yahoo mail ook last gehad van die ongewenste reclame bovenaan. Maar beide keren zijn die verdwenen na aan Adblock+ te hebben gerapporteerd dat het probleem van die reclame er was. Niet direct, je moet er wel een paar dagen op wachten. Maar het werkt wel, en dat gaat als volgt: je opent het pijlje naast het rode ABP-logo in de werkbalk, en kiest voor "Probleem op deze pagina rapporteren". Je kunt dan aangeven dat Adblock Plus een advertentie niet blokkeert, een schermafbeelding ervan maken, alle privégegevens ervan verwijderen, en het dan opsturen.

Toegevoegd na 13 uur:
Het blijkt dat heel veel mensen last hebben van ditzelfde probleem, en daarom is er een filter gemaakt dat voorkomt dat er opnieuw ongewenste reclame bovenaan de Yahoo maillijst komt te staan. Dat filter heet:

yahoo.com###slot_MB

Als je dat toevoegt aan je filterabonnementen op Adblock Plus word je niet meer lastig gevallen met déze vorm van spam.
Amadea