Is er een gratis email programma voor outlook/hotmail email?

Normaal deed ik het altijd via outlook.com gewoon in googele chrome browser maar omdat ik nu 2 email adressen heb en geen zin heb om steeds in en uit te loggen maar gewoon in 1 oogopslag wil zien of ik email heb en op wel email adres zoek ik een programma voor op me computer waarop ik een hotmail.com en een outlook.com email adres kan openen.

Er staat op mijn laptop een programma windows live mail geinstaleerd versie 2009 (build 14.0.8117.0416).
Maar aangezien msn/windows live niet meer bestaat vraag ik me af of dit programma nog betrouwbaar is en goed te gebruiken.

En zijn er anders andere email programma's die gratis zijn en waarbij ik dus met 2 email adressen tegelijk kan inloggen van hotmail en outlook.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Antwoorden (2)

Dit kan met Thunderbird. Deze gebruik ik zelf ook voor mijn normale email (kpn) en voor 2 Hotmail adressen. Werkt hartstikke goed.
Ritsuka
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Uitleg staat bijvoorbeeld hier:
https://support.mozilla.org/en-US/kb/thunderbird-and-hotmail
Gewoon de hotmail.nl site of thunderbird.