Hoe maak je een miniatuur (thumbnail) voor je YouTube video?

Van je weet wel dat veel youtubers hebben dat voordat je op hun kanaal klikt een miniatuur dat zou ik ook graag willen hebben maar ik weet niet hoe je dat doet want ik wil een gamekanaal beginnen met me vriend Als iemand weet hoe je dit doet kan je dan alstublieft een reactie geven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een thumbnail wilt, zou je een foto in je video moeten toevoegen, dat je als thumbnail wilt hebben. Zorg dat het 40/50 % van je video duurt.
Voorbeeld: je video duurt 1 min. Dan zou de foto ongeveer 30 seconden moeten duuren in de video. Als je eenmaal het video hebt geupload, kies dan de thumbnail. En nog een ding, zorg dat je via de bewerker op youtube de foto weghaalt. Anders ziet iedereen dat.

Antwoorden (2)

Thumbnails zijn alleen mogelijk al ben je Youtube-Partner
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zijn trucjes voor zoals een foto heel lang in beeld laten na het filmpje en dan by yt tot een seconde alles erafknippen.