Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een buitenlandse prepaid kaart voor internet laten werken?

Mijn ouders zijn op vakantie in Duitsland (druivenstreek). Ze hebben en Ipad mini waar een kaartje in kan. In de winkel hebben ze ons aangeraden dat je best ter plaatse een prepaid kaart aanschaft, hier in België hebben ze er blijkbaar geen voor het buitenland. Na lang zoeken zijn ze aan een kaartje geraakt (één dat de verkoper op maat knipte, wat ook niet goed is voor in de mini - volgens ik vond op het internet). Een bevriend koppel heeft net hetzelfde aangekocht voor hun mini en met veel moeite het kaartje in hun ipad gekregen. Ze wilden dit dan in orde brengen om te kunnen surfen (er is geen wifi aanwezig) en wat blijkt. De kaart kan niet in werking gesteld worden omdat ze een Duits adres moeten ingeven. En dat hebben ze natuurlijk niet, aangezien ze op vakantie zijn met de mobilhome. Op welke manier kan je dan een prepaid kaart gebruiken in het buitenland?
Van een Belgisch netwerk gaat niet, dat is veel te duur ook. Maar als je een adres in dit geval in Duitsland moet geven voor de Duitse kaart, dan ben je er ook niks mee.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
845

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een beetje stout, maar misschien kunnen ze proberen om het volgende adres op te geven: Klosterstraße 50, 10179 Berlijn
Ik adviseer deze want het is de Nederlandse ambasade.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding