hoe werkt een digitalekrant?

ik wil graag op mijn pc de krant kunnen lezen maar vraag me af of dit geld gaat kosten en of je dan lid moet zijn of worden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.4K
ronron1212
9 jaar geleden
Ik kijk altijd via startpagina.nl op dit blokje
Nieuws NU.nl, Telegraaf, NRC, NOS
Teletekst, AD, Volkskrant
Hart van Nederland, WTF.nl
NU zakelijk, Regenradar, Files
RTL Boulevard, Voetbalzone
Meer kranten
Staan veel kranten en die kun je gratis lezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kunt een abboment nemen in de gewone krant en dan krijg je er een gratis ipad erbij maar voor de abboment moet je 27 euro per maand betalen 2 jaar daarna hoef je dat niet meer.
Je kunt dat ook kopen op internet of bij een winkel waar je een gewone krant koopt.
paulus811
9 jaar geleden
ronron, de linkjes op startpagina zijn geen echte kranten maar een samenvatting van het nieuws. Voor de volledige versie van een krant moet je altijd betalen.
ronron1212
9 jaar geleden
paulus811 dat klopt maar je kunt bij al die kranten alles lezen wat er op staat en dan heb je toch een aardig beeld.
paulus811
9 jaar geleden
dat is waar, ik ben zo'n krent die ook alleen aan die samenvatting genoeg heeft ;-) Je bent in een paar minuten weer helemaal 'bij' (nou ja, de hoofdlijnen dan)
ronron1212
9 jaar geleden
Lekker toch je weet weer van alles en het kost niets.

Het beste antwoord

De meeste kranten vragen om een betaling voor kun digitale krant,je hoeft daarom nergens lid van te zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op een doordeweekse dag vind je wel 120 berichten in de krant. En op de websites voegen lezers daar steeds vaker reacties aan toe. Dankzij de koppen kun je redelijk snel bepalen welke onderwerpen je wilt lezen. Maar je komt ook heel veel artikelen tegen die jou op het eerste gezicht niet direct interesseren. Misschien zou je wel vaker de krant lezen als er alleen maar onderwerpen in staan die jou aanspreken?

Voor een papieren krant is dat moeilijk te realiseren: dezelfde pagina's worden namelijk in een hoge oplage gedrukt. We kunnen moeilijk de dagbladbezorgers vragen of zij alleen maar de artikelen bezorgen die we willen lezen.

Digitale kranten bieden die mogelijkheid wel. Op veel websites kun je een profiel aanmaken en daarmee aangeven over welke onderwerpen je geïnformeerd wilt worden. Ook kun je zelf de website van een krant doorzoeken.
fremar
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt een abboment nemen in de gewone krant en dan krijg je er een gratis ipad erbij maar voor de abboment moet je 27 euro per maand betalen 2 jaar daarna hoef je dat niet meer.
Je kunt dat ook kopen op internet of bij een winkel waar je een gewone krant koopt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben abonnee van Het Parool en de Volkskrant. Beide kranten lees ik tijdens mijn vakantie (volkomen gratis) op m'n laptop of tablet.