Hoe kan ik beperkte toegang oplossen ?

Ik kan niet meer verbinden via mijn pc met het internet, terwijl internet op de iPad, mobielen etc. nog wel gewoon doet. Weet iemand hoe dit valt op te lossen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je naar configuratiescherm gaat op je computer, kan je weer een nieuwe netwerk toevoegen of je oude netwerk synschroniseren. Dan verbindt hij als het goed is weer of je moet de code opnieuw invullen

Aangezien je het hebt over beperkte toegang veronderstel ik dat je pc gewoon geen verbinding kan maken met internet omdat de andere apparaten al met 'teveel' zijn? Waarschijnlijk ligt dat niet aan je eigen apparatuur aangezien je al erg veel apparaten moet hebben om dit niet meer te laten ondersteunen. Probeer hoe dan ook zoveel mogelijk apparaten bekabeld aan te sluiten. Mogelijk beperkt je provider het aantal netwerkapparaten. Maar dan zit er iets grondig verkeerd in je netwerk want dat zou betekenen dat je provider al je netwerkapparaten kan zien. In dat geval ontbreekt er dus een router in je netwerk. Dan zou ik adviseren om die zo spoedig mogelijk aan te schaffen en te installeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100