Hoe kan ik beperkte toegang oplossen ?

Ik kan niet meer verbinden via mijn pc met het internet, terwijl internet op de iPad, mobielen etc. nog wel gewoon doet. Weet iemand hoe dit valt op te lossen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet met zo weinig informatie. Is het bekabeld netwerk of draadloos? Verbind je met een router of rechtstreeks met een modem? Als je Windows gebruiker bent; probeer voor de gein eens systeemherstel naar de laatste datum waarop het nog wel werkte. (Als dat niet helpt kun je het systeemherstel later weer ongedaan maken.)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Soms durft een systeemherstel wel eens misgaan. Het voor de gein uitvoeren lijkt mij dus nooit een goed idee en alvorens een systeemherstel als optie te beschouwen moeten er m.i. al een aantal minder risicovolle stappen zijn ondernomen. 1 van de laatste keren dat ik systeemherstel heb moeten uitvoeren wilde windows geheel niet meer opstarten en was een herinstallatie de enige optie.

Antwoorden (2)

Als je naar configuratiescherm gaat op je computer, kan je weer een nieuwe netwerk toevoegen of je oude netwerk synschroniseren. Dan verbindt hij als het goed is weer of je moet de code opnieuw invullen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als u dit heeft geprobeert en het werkt niet is het waarschijnlijk het werk van een virus, dan moet u met een antivirus programma even uw pc scannen. Als het probleem blijft voorkomen en u heeft alles geprobeerd, herinstalleer dan uw windows of neem contact op met de provider. Gr. bradley
Aangezien je het hebt over beperkte toegang veronderstel ik dat je pc gewoon geen verbinding kan maken met internet omdat de andere apparaten al met 'teveel' zijn?

Waarschijnlijk ligt dat niet aan je eigen apparatuur aangezien je al erg veel apparaten moet hebben om dit niet meer te laten ondersteunen. Probeer hoe dan ook zoveel mogelijk apparaten bekabeld aan te sluiten.

Mogelijk beperkt je provider het aantal netwerkapparaten. Maar dan zit er iets grondig verkeerd in je netwerk want dat zou betekenen dat je provider al je netwerkapparaten kan zien. In dat geval ontbreekt er dus een router in je netwerk. Dan zou ik adviseren om die zo spoedig mogelijk aan te schaffen en te installeren.