Hoe komt het dat er in google chrome bij haast de meeste internetsites die ik wil bekijken de boodschap komt dat er malware gedetecteerd is?

Ook bij deze site kreeg ik deze boodschap, ben nu even bezig hier doordat ik doorklikte om verder te gaan op eigen risico. Maar het is bij haast iedere site dat ik die boodschap krijg, ook de sites die ik dus regelmatig bezoek. Hoe komt dit, wat doe ik het beste? In de explorer krijg ik die boodschap niet, maar ik werk meest met google chrome, ook omdat deze site bij mij met de explorer niet werkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou je een aantal van die internetsites kunnen noemen? Dan kunnen we zien of het aan de sites ligt of aan Chrome. Gebruik zelf ook Chrome en heb daar bijna nooit last van. Eén keer een bug met TwitPic.com, maar die heeft Chrome inmiddels opgelost. Internet explorer en chrome hebben beiden hun eigen manier om mallware te bestrijden, dus daar kan verschil tussen zitten. Draai ook eens een keer een virusscanner op je pc (bijvoorbeeld antivir free) wellicht ligt het probleem niet bij de websites.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze middag en de vroege namiddag had ik het keer op bij op deze site dus en ook die van kruidvat, action, voor de kinderen die van bingel en Thomas de trein. Heb intussen wat anders gedaan en nu zet ik het internet op en controleer nog eens alles en 't is blijkbaar opgelost. Zeer raar.
Op mijn pc zit een virusscanner en deze namiddag heb ik die nog eens extra laten controleren.

Antwoorden (1)

Ik zou eerst even een volledige virus -en malwarescan draaien op je pc. Misschien ben je zelf wel geïnfecteerd.