wie heeft info over thuiswerk met de pc

heeft er iemand ervaring voor thuiswerk via pc ?
die je kan doen en redelijk betaald is en niet voor proffecionele maar gewoon iemand ?
woon namelijk in spanje en zoek iets voor van hieruit te doen om zo beetje bij te verdienen.
alle inlichtingen of reacties welkom .
wij zijn jong koppel 23v en 27m
met matige computerkennis

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

In mijn ervaring werkt thuiswerk via de PC alleen als je een werkgever hebt die de mogelijkheden heeft en biedt. Gewoon een beetje werken via het internet voor iemand maakt je al gauw een potentieel slachtoffer van criminelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas op er zitten vaak veel oplichters achter het thuiswerk.
Het lijkt allemaal zo mooi op hun websites, maar als je gevraagd wordt, om eerst een bedrag te betalen, doe het dan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ervaring heb tin de markt van internet dan kunt daar best een goed sallaris mee verdienen. Mijn vraag alleeen is: wat wil je ermee verdienen, j eigen salaris of een goede communicatie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat u het beste kan doen is e-books schrijven en verkopen op internet. U werkt voor uzelf en u kan gigantische omzetten behalen. U hoeft niets te betalen. Lees het ideale verdienmodel van Eelco de Boer. Zie bron.

Wat u ook kunt doen is andermans producten promoten op internet en daar websites voor bouwen. Leuk thuiswerk en daar valt een goede boterham mee te verdienen. Dit heet affiliate marketing.

U kunt ook artikelen schrijven. Hiermee verdient u dan niet direct veel geld, maar de verdiensten kunnen snel oplopen.

Wat u ook kunt doen is uw eigen service opzetten. U zou bijvoorbeeld advertentie campagnes in Google Adwords kunnen maken voor bedrijven die hier geen tijd in willen investeren.

Dan moet u wel weten hoe Google Adwords werkt.

Wees niet bang om geld te investeren in een goede thuiswerk cursus. Indien u niet voldoende kennis bezit over een bepaald onderwerp en daar graag meer over te weten wilt komen, zit er niets anders op dan de kennis van iemand te kopen. Geld investeren in thuiswerk hoeft niet per definitie oplichting of belazerij te zijn.

Kijk ook eens op amerikaanse websites.

Hieronder heb ik nog een goede bron geplaatst waar de werking van affiliate marketing wordt uitgelegd.