hoe kan ik een bepaalde site blokken zodat ik er helemaal niet meer op kan komen?

Ik wil 1 site blokken, maar zonder er een heel programma voor te downloaden, is dit mogelijk? ik grbruik google chrome.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je zou de site kunnen toevoegen aan de hosts-tabel. In c:\windows\system32 staat het bestand 'hosts'. Open dit met kladblok en voeg het adres van de site toe. Vul voor het ip-adres 127.0.0.1 in. Wanneer je nu naar de site gaat, krijg je een foutpagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Chrome ken ik niet, maar meestal is er op het niveau van de router ook e.e.a. in te stellen. type het IP nummer van je router in je browser en ga daar eens op zoek. Scheelt je een programma installeren