Google drive geeft aan vol te zijn 15 Gb van 15 Gb gebruikt. Ik zie echter maar 1 klein bestandje dat ik er zelf als proef opgezet heb. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Bij die 15 Gb hoort ook alle mail van Gmail en foto's van Google foto's.
Plus natuurlijk wat er in alle prullenbakken zit.
Wellicht zit daar het probleem.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee Foto's 3 MB mail 1 Mb rest is leeg, ook backup.
SimonV
6 jaar geleden
Ook de prullenbak van Gmail etc.? Iemand anders:
"Telkens wanneer ik op 'alles in de prullenbak definitief verwijderen' drukte, en dan de pagina vernieuw met F5 stond mijn prullenbak opeens weer volledig vol ...
Ik heb dit een paar keer gedaan, en nu heb ik weer opnieuw ruimte" http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/709489-Google-Drive
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+1 enige juiste antwoord.