Wat betekent dat gele streepje op de spelerbalk van Youtube???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.4K
ItisILeClerc
10 jaar geleden
ik zie ook geen gele streepjes reclames komen niet voor op YouTube, voor zover ik weet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nu je dit zo vraagt, ik vraag het me ook af. Bedoel je de reclame vblak?

Antwoorden (2)

Het is het tijdstip waarop onderin het beeld een advertentie verschijnt (die je gewoon weg kunt klikken).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je de bewegende gele streep bedoelt betekent het dat er eerst een buitengewoon vervelende en irritante reclame komt voor jij de door jou gewenste video kan zien. Als je het kleine streepje op de rode balk bedoelt weet ik het niet.