is deze site goed? Is dat onzin, of heeft die site gelijk?(zie beschrijving)

canyourunit.com
ik hat al eerder vragen over sims3 gesteld
maar de site zegt dat men laptop niet werkt met dat spel, terwijl de meeste mensen zeggen dat het wel zo is...
ik heb de demo van sims ook al geinstalleerd alleen was ie een beetje sloom met het spelen dus mischien heeft die site wel gelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die site geeft een heel aardig beeld.

Antwoorden (2)

De site controleert of je aan de minimum eisen voldoet dat het spel vraagt.
De minimum eisen zijn opgesteld door de maker van de spellen en geven een minimum af, omdat je dan nog op "normale" manier kan spelen. Je kan soms spellen wel spelen met lagere specificaties, maar dit is meestal niet aan te raden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De site maakt doorgaans best goede schattingen. Ja het is niet meer dan dat. Dus als je op de rand zit van wat wel lekker en niet lekker speelbaar zou kunnen zijn krijg je dit soort situaties.

CURI kan het ook soms goed fout hebben. Zo zag die mijn G92 8800GTS altijd aan voor de G80 (oude veel tragere versie) aan. Dus de uitslag klopte bij mij nooit.