Hoe werkt Exchange-email op mijn iPhone?

Ik heb van mijn werkgever een emailadres met Exchange-ondersteuning, en omdat ik email direct ontvang werkt dit perfect. Ik gebruik dit e-mailadres op het werk in Outlook, maar heb het adres ook op mijn iPhone ingesteld. Nu weet ik dat Exchange met push werkt, maar hoe wordt dit op mijn iPhone gepusht? Wat is nou daadwerkelijk het verschil met *(bijv.) om de minuut de mail ophalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het verschil tussen push & pull (dus om de 2 mins. bijvoorbeeld) is dat Push 'de verbinding open houdt'. Als je een mail krijgt in je Outlook staat deze ook meteen in je iPhone inbox.