waar (buiten windows live) kan je gratis een e-mail maken waarop je kan kiezen wat er achter de @ komt? (zie uitleg!!!!!!!!!!!)

bij hotmail staat er: @hotmail
bij gmail staat er: @gmail
bij windows live staat er: @live of kan je kiezen.
maar ik snap niet hoe je je e-mailadres bevestigd bij live, dus bestaat er een ander gratis e-mailservice waar je kan kiezen wat er achter de @ staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Wat achter de @ staat, is deel van de domeinnaam. Alleen als je de houder bent van zo's domeinnaam, kun je dat in je e-mailadres gebruiken.
Een domeinnaam is in principe niet gratis. Als je dus bladiebla@jouwnaam.nl wilt hebben, zul je dus eerst de domeinnaam moeten vastleggen.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
valt niets meer aan toe te voegen
Ritsuka
12 jaar geleden
Domeinnaam heb he al voor 10 euro per jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar op windows live is dat toch gratis? maar daar weet ik niet hoe je je e-mail bevestigd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@iemand04: Bij Live maak je geen e-mailadres aan, maar een Live-ID. Aan deze Live-ID zit een e-mailadres gekoppeld. Standaard wordt daarvoor automatisch een @live.com e-mailadres aangemaakt. Je kunt er echter ook voor kiezen je Live-ID te koppelen aan een e-mailadres dat je al hebt. Je kunt dus inderdaad elk e-mailadres dat je maar wilt invullen bij Live.nl. Het moet echter wel een bestaand adres zijn.
kijk eens op moerstaal.nl
kun je zelf kiezen uit een lijst welke domeinnaam je wilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zult zoals bij bovenstaande reacties te lezen valt een domein moeten bezitten.
je krijgt hier bij de meeste hosting bedrijven een website bij (of een website met gratis email).

http://www.mijndomein.nl/step1

hier kun je een naam invoeren en dan word er gecontroleerd of het domein nog vrij is

hieronder een lijstje van wat nog beschikbaar is met jouw naam.

iemand04.nl
iemand04.com
iemand04.be
iemand04.de
emand04.info
iemand04.biz
iemand04.net
iemand04.org
iemand04.tv
iemand04.eu
iemand04.mobi
iemand04.me
iemand04.co
iemand04.co.uk
iemand04.name
iemand04.at
iemand04.cc
iemand04.jp
iemand04.es
iemand04.in
iemand04.nu

er zit echter wel verschil in prijs (per jaar)

.co kost bijvoorbeeld 50 euro
.nu en .ch kosten 40 euro
.cc kost 27.50
.nl en .eu kosten 20 euro

ga ook even kijken bij andere hosting providers.

het voordeel van gmail, hotmail, live, yahoo en aol is dat dit gratis is. vandaar dat veel mensen hiervoor kiezen (al betaal je eigenlijk met je privacy want ze tonen reclame en verkopen de gegevens die je invult aan die reclame bedrijven).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op www.moerstaal.nl

daar kan je uit 1893 verschillende dingen achter de @ kiezen..

let wel, als je je aanmeld voor zon (gratis) adres, is het puur een doorgeefluik, in andere woorden, je moet nogsteeds een gmail/hotmail/e-mail van je provider hebben, want je mail komt daar in de inbox aan.

zo had ik een aantal jaren terug wizard@microshit.nl, een ander nadeel van de gratis dienst is trouwens, dat je het elke 6 maanden moet verlengen, ze hebben ook "abonnementen" met een website etc erbij, deze hoef je niet te verlengen, maar wel betalen...