Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Boonex PHP too low error?

Ik probeer Boonex te instaleren op mijn website, maar als ik aan de instalatie wil beginnen staat er PHP too low. You need at least PHP 2.2.0.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
889

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je moet eerst de hogere versie van PHP insalleren anders lukt het niet.
Dus eerst de PHP 2.2.0 en dan de Boonex.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe intaleer iik dan php 2.2.0, want ik downloadde en instaleerde PHP 2.2.0 al. En het staat er nog!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even voor je gegoogelt en dan kom je heel veel meldingen tegen dat het niet werkt. Misschien kun je zelf een hulplijn inroepen, kijk maar eens bij google. http://www.google.nl/search?q=PHP+2.2.0.&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&rlz=1I7ADFA_nl&lr=lang_nl&sa=X&ei=sq4nTP-NE8_qOLjEsa0C&ved=0CBQQuAE
Volgens de website van Boonex heeft deze minimaal PHP versie 5.2.0 nodig. Waarschijnlijk heeft jouw webserver dus een lagere PHP-versie.

Je kunt dit bevestigen door een PHP-bestandje op je server te zetten met daarin:



Als je dat bestandje opent in je browser, toont deze alle details van je PHP-installatie, waaronder natuurlijk de PHP-versie.

Als je PHP-versie inderdaad te laag is, zou je een mailtje kunnen sturen naar je webhost om te vragen of/wanneer je PHP-versie wordt geüpgraded.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding