Kan je gratis websites met html op internet hebben? ( geen jouwweb.nl of webklik.nl)

Ik wil een zip bestand met html documenten kunnen invoegen op een suite aks jouwweb.nl. maar dan wel dat het niet perse op een plaats moet en dat je gewoon een heel zip bestand invoegt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat bedoel je?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat je gewoon een zip bestand met html documenten invoegt en dat je dan een gratis domeinen krijgt zoals example.jouwweb.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ja, gratis domeinen. En dan zeker ook nog zonder reclame?
http://www.domeinkopen.org/gratis-domein-registratie/

Het beste antwoord

Sommige hosts accepteren geen zip-bestanden. Daar moet je rekening mee houden. Het kan ook zijn dat er een fout in het html-document zit.
Kijk ook of jou host html-documenten accepteert. Sommige accepteren alleen maar xhtml-documenten. dat is een strengere vorm van html.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik bedoelde eigenlijk een site zoals hostinger.nl maar nu heb iki het antwoord al