Ik krijg steeds de volgende meldin: "Shockwave Flash is bezig, of reageert niet". Hoe los ik dit op?

Telkens als ik een website open waar filmpjes op staan krijg ik deze melding "Shockwave Flash is bezig, of reageert niet. U kunt de plug-in nu stoppen, of u kunt verder gaan om te zien of de werking van de plug-in zal worden voltooid". Mijn Shockwave Flash is echter wel up to date. Weet iemand hoe dit kan en hoe dit is op te lossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
10 jaar geleden
je kan proberen de plug in te verwijderen
en eventueel je geschiedenis wissen
op google chrome heb je volgens mij gene plug in meer nodig dus neem eventueel die browser

Antwoorden (1)

Je kan proberen de nieuwste versie te installeren