Is er een programma of app waar je een foto van jezelf kan plaatsen in een andere foto?

Zodat je jezelf bijvoorbeeld op alle plekken van de wereld kan neerzetten,
van eifeltoren tot in Afrika jungle tot in venetie..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
10.1K

Antwoorden (4)

Via Adobe Photoshop, het is een betalend programma maar je kan het er wel perfect mee doen!
Je kan bv. je hoofd uitknippen en met photoshop op een andere foto plakken of je kan een foto nemen van je hele lichaam (waarop je voor een bv. groene muur staat) en dan via photoshop je lichaam "uit de foto halen" en in een andere foto plakken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hetzelfde kan je doen met Gimp, een gratis programma met zowat dezelfde mogelijkheden als het toch wel dure Photoshop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cool, een betalend programma!
Een goede gratis alternatief is http://www.gimp.org/ hiermee kan je foto's bewerken en samenvoegen ook kan je als je in het bezit bent van een Windows PC

Toegevoegd na 38 seconden:
PAINT gebruiken, dit is wel een amateuristisch programma
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
photoshop is mischien beter alleen betaald
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan heel gemakkelijk als je op deze link drukt https://www.remove.bg/ kun je de achtergrond weghalen waardoor je een png bestand hebt. Daarna gebruik ik de app Pixellap zo kun je heel gemakkelijk foto's op ander foto's plakken en tekst toevoegen en nog veel mee