Worden de foto's die ik met mijn mobiel maak als ik in het buitenland ben ook opgeslagen in Dropbox?

Ik ga binnenkort naar Costa Rica. En ik heb naar alle tevredenheid Dropbox geinstalleerd. Maar nu vraag ik mij af of de foto's die ik aldaar maak ook gestored worden in Dropbox?
Is zou dat heel graag willen weten, scheel uiteraard in opslag.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja, als alles correct geconfigureerd is zal dit moeten werken. Werkt het niet, dan kun je altijd nog met één enkele druk op de knop foto's alsnog uploaden naar de servers van dropbox. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vragen? Stel ze gerust!