Hoe kan ik mijn WiFi weer werkend krijgen op mijn laptop?

Hij zegt in de adapterinstellingen dat ik alleen lan verbinding heb ik heb al van alles geprobeerd maar niks wil lukken

Picture for question
5 jaar geleden
in: Internet
gvrox
5 jaar geleden
Tip om de vraag te verbeteren: zet erbij welk type laptop het precies is, en vertel wat je allemaal geprobeerd hebt.
HrEAbiri
5 jaar geleden
Het klopt wat gvrox zegt, Zover ik weet kan je met je vinger op de wifi icoon drukken van de 'touchbar'

Antwoorden (1)

Het LEDje onder het wifi icoon staat uit, dus waarschijnlijk zit er op je laptop ergens een schakelaartje om je wifi in en uit te schakelen. Probeer die eens in de andere stand te zetten.
Het gaat dus om het 2e icoon van links.
Toegevoegd op 22 augustus 2018 11:21: tekst, afbeelding
Plaatje bij antwoord
gvrox
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mogelijk een combinatie van de FN en een andere toets. De toetsen waar je FN voor kan gebruiken staan in Gv2005 zijn geval weergegeven met een blauw icoontje. Een andere mogelijkheid is dat er een aparte knop voor de wif zit,