Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een hele leuke foto op msn. En ik wil hem graag op hyves. Maar ik kan hem niet kopieeren of opslaan. Hoe moet ik dit nu doen?

Who help me?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb hem gemaakt met De webcam via MSN Windows live messenger

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
837

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je de foto zelf niet kunt vinden, dan kun je altijd nog een schermafdruk maken. Met ALT-PrntScrn maak je een kopie van je hele MSN-scherm. Daarna kun je het weer plakken (CTRL-V) in een fotoprogramma, waar je vervolgens jouw foto uit het scherm kunt "knippen".
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Word de foto daar niet lelijker van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 met het standaard programma "paint" of "paintbrush" (ligt aan de windows versie die u gebruikt) kan je inderdaad de foto en zo opslaan. @ PatrickMyNar, De foto wordt niet lelijker als je de juiste verhouding knipt uit het plaatje (met paint). kost misschien totaal 2 minuten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (1)

Na aanleiding van jou vraag en reacties, plaats ik dit als antwoord en niet als reactie, daar er misschien meerdere mensen zijn, die er iets aan hebben.

Ik zelf gebruik gadget printscreen, nederlandstalig en makkelijk in gebruik.

Zo kan je dus alles makkelijk kopieren, van teksten tot foto`s.
Alles word opgeslagen in een aparte map, dus je kan het zo terug vinden.

Voorbeeld:

Toegevoegd na 1 minuut:
Kwestie van omcirkelen wat je wilt kopieren, accepteren, en je hebt wat je wilt kopieren van de site..

Toegevoegd na 4 minuten:
Op de site, even naar onder scrollen, gadwin printscreen dan pakken....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding