Hoe heet dit lettertype? (zie foto)

Ik kwam dit stuk tekst tegen op de website van apple en heb even gegoogled, maar het komt allemaal niet echt in de buurt omdat het lettertype heel dunnetjes is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Reddie
10 jaar geleden
Het lijkt verdraaid veel op "Microsoft Sans Serif", 16 punts. Maar het is het niet helemaal. Bovendien staat die standaard op Bold.
@ridiculous , je link rapporteert "Your search session has expired"

Antwoorden (1)

Het lettertype is de Myriad.
Dit staat ook in de bron van de website waar deze tekst staat:”…fonts/myriad…”
SimonV