Waar vind ik kanaal reacties in het nieuwe ontwerp YouTube?

Sinds ik het nieuwe ontwerp van You Tube heb kan ik geen kanaal reacties meer lezen. Ik kan ze wel intypen zeg maar. Maar ik krijg bericht via email dat iemand mij een bericht heeft gestuurd dat ik moet goedkeuren. Maar ik zie geen bericht staan bij kanaal reacties. Wat gaat er fout?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

HEt was even zoeken, maar je vind de kanaalreacties als volgt:
1. Ga naar het kanaal waar je de reacties van wilt lezen.
2. Klik op het tabblad "Feed"
3. Rechts naast "Activiteit van ...(kanaalnaam)..." staat een blokje met weergave. Klik daar op.
4. Kies de optie "alleen reacties" en daar kun je de kanaalreacties lezen.