Hoe kom ik direct bij mijn zoekresultaat op google?

Als ik zoek via google, en google geeft een aantal zoekresultaten weer, dan kan ik hierop klikken. Vervolgens kom ik in een lap tekst waarin ergens dat stukje vermeld staat, waar ik naar zocht. Maar dat kan ook wel drie pagina's verderop zijn!
Hoe zorg ik er nou voor dat ik direct terecht kom bij het zoekresultaat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Als ik je vraag goed lees, zijn de antwoorden die gegeven worden niet accuraat. Volgens mij bedoel je dat Google je bijvoorbeeld een forum resultaat weer geeft. Je klikt op het resultaat in Google en vervolgens moet je nog een paar pagina's terug voor je het juiste resultaat te pakken hebt.

Als je dat bedoelt moet je in Google even klikken op "In cache". Dan kom je precies op de juiste pagina uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kunt bijvoorbeeld Control F indrukken. Als je dan het zoekwoord intypt scant het de lap tekst op dat woord (of meerdere). Het zoekwoord licht dan op.

En voila!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iets beter dan mijn uitleg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
als je internet explorer hebt kun je als je op een pagina bent zoeken in de pagina
bij ie8 doe je dat als volgt
rechts bovenin zie je een zoekopdracht venster met daar naast een een pijltje naar beneden als je op dat pijlje drukt komt er een schermpje tevoorschijn klik daar op
op deze pagina zoeken.
er komt nu een nieuwe balk tevoorschijn waarmee je op de pagina kan zoeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet persé beter (of als Jeroen1962 meeleest: per se). Maar wel iets handiger ;-). Ook een + voor jou!
Je bent niet afhankelijk van Google - je kunt ook een andere zoekmachine nemen.

Kijk bijvoorbeeld eens bij Ixquick - zie Bron hieronder. Eén voordeel van Ixquick is dat hij geen persoonlijke informatie opslaat: geen IP-adres, geen zoekhistorie, niets. Een ander voordeel zijn de extra mogelijkheden.

In jouw geval kun je je zoekterm intypen, en dan bij de zoekresultaten op het woord "highlight" klikken. Je krijgt dan de pagina met jouw zoekresultaat, met daarop elke zoekterm aangegeven met een opvallende achtergrondkleur. Zo zie je heel snel waar jouw zoekwoorden in de pagina staan.
Cryofiel
14 jaar geleden
http://sites.google.com/site/zoektips/nl

kijk hier even.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
googletoolbar installeren en met de toolbar zoeken dan krijg je de zoek worden naast de bar en met een "merkstift" kan je ze automatisch kleuren of op het woord naast de toolbar drukken en het beeld verspring 3pagina's naar het woord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt ook op ik doe een gok klikken, dan ga je er direct heen