Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke site kan je goedkoop (dan bedoel ik goedkoper dan de winkel) "....... voor dummies" boeken kopen?

dus geen site's als bol.com waar ze even duur zijn als in de winkel


ik heb het meeste interesse voor het boek: een bestseller schrijven voor dummies.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
807

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

tja marktplaats misschien ? of op bol.com is ook een tweedehands sectie wellicht heb je mazzel
(Lees meer...)
capthavoc
14 jaar geleden
Zoek eens bij 2de hands boeken, ook bij bol.com en/of marktplaats

Toegevoegd na 1 minuut:
lenen bij de bieb is misschien ook een optie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boekenbeurs ligt altijd wat, even op het internet kijken voor waar en wanneer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Slegte, maar dan moet je er wel de deur voor uit. De site vind je in de gemiddelde middelgrote stad, in de iets minder dure straten van het centrum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij 'De witte boekenhandel', 'BoekenVoordeel' en dat soort winkels. Ik zie ze ook vaak op de markt liggen. Anders misschien De Slegte als je die in de buurt hebt. En misschien ff googlen, kom je soms verrassende resultaten tegen!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult het dan tweedehands moeten vinden.

De reden dat je het overal voor dezelfde prijs ziet, is namelijk de Wet op de vaste boekenprijs. Verkopers mógen het niet goedkoper aanbieden.

De enige mogelijkheid om het (nieuw) wel goedkoper aan te bieden, is als het al lang bestaat, dan kan op een gegeven moment (ook weer landelijk vastgesteld) de prijs omlaag. Dat geldt niet voor dit boek, aangezien het de 1e druk is die in mei 2009 is uitgegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je ze kan ze ook gewoon lenen bij de bibliotheek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding