help me ping is te hoog

Nou de uitleg : K speel nu al een half jaartje soldier front (Usf) Leuk spell af en toe wat hacks maar ok, sins paar dagen geleden lagg ik dus ik zag dat me ping hoog was maar aangezien dat wel vaker is dacht ik zo als gewoonlijk dat het overging maar nee dus, weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat je ping laag is ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (2)

Hoe hoog is de ping?
Zijn er geen andere servers waar je op kan die betere pings hebben?

Je kan de ping niet beïnvloeden. Als je een eigen thuisnetwerk hebt, kan je misschien proberen om rechtstreeks te gaan? Al vermoed ik niet dat het daaraan zal liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hoogte van je ping is afhankelijk van meerdere dingen.
-Hoe ver (welk land) staat de server waar jij op speelt
-Wat voor verbinding heb en hoe sterk (pc-router-modem) draadloos of niet
-Daarna komt je pc, als je dingen aan het downloaden of sharen bent beinvloed dat je ping. Een muziek download programma zorgt ervoor dat je hoe dan ook verbinding met een server hebt. Dat gaat al ten koste van je ping. Daarnaast kunnen mensen liedjes of andere software uploaden wat jij helemaal niet doorhebt.
Programma's zoals MSN, Torrentdownloaders, muziekprogramma's, windows update allemaal uitschakelen en dan eens proberen.
Scan je computer op virussen en spyware (vaak voorkomend probleem)

Wat je ook kunt downloaden is PING OPTIMIZER. Werkt bij mij heel goed.
Ik speel op 2 servers. 1 zit in Duitsland en dan heb ik een ping van circa 20. En 1 zit in Amerika en dan is me ping rond de 200.

Er zijn in windows XP en Vista ook trucjes op je ping met circa 30-40 te verlagen.
Google eens op "lower your ping" en je krijgt veel teksten en filmpjes van youtube te zien.

Als je dan niet meer slaagt weet ik het echt niet meer!

Succes!