hoe kan je online en gratis uit een filmpje van youtube een paar stukken knippen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.1K

Antwoorden (2)

U kunt een programma downloaden, en hierin zit de optie om filmpjes te downloaden van youtube, hiermee heb je wel het gehele filmpje. Je klikt gewoon het programma aan en zet de link in het vakje bovenaan, maar het wijst zichzelf wel. Zelf heb ik het programma, en ben er zeer tevreden mee!
Om dan zo'n filmpje nog te knippen, kun je windows movie maker gebruiken.

Dit is de link naar dat programma dat je kunt downloaden:
http://www.dvdvideosoft.com/free-dvd-video-software.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan (online) op www.tubechop.com. In de video hieronder vind je een duidelijke uitleg.
Pieter2011