wat bedoelen ze met de eerste 9 getallen? (ah bingo)

dit staat er maar snap er niks van :s

bij de eerste 9 getallen = Bruynzeel keuken t.w.v. 11.500 euro + AH Eigen Merk producten t.w.v. 500 euro
bij de eerste 10 getallen = AH Waardecheque t.w.v. 100 euro
bij de eerste 11 getallen = AH Waardecheque t.w.v. 45 euro
bij de eerste 12 getallen = cadeaukaart Geef een Blad t.w.v. 15 euro
bij de eerste 13 getallen = 1 zak AH puur&eerlijk Pompoensoep
bij de eerste 14 getallen = 1 pak AH Excellent Goudse kaasstengels
bij de eerste 15 getallen = 1 doosje AH Earl Grey citrus thee

http://www.ah.nl/hamsterbingo/trekkingsuitslagen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er zijn 15 getallen, allemaal genummerd van 1 tm 15. Als je met de eerste 9 getallen (1 tot en met 9 dus) je kaart vol hebt dan heb je een keuken gewonnen.