Kan ik bij het Alles-in-1 Plus pakket van Ziggo oneindig internetten en downloaden?

Ik heb op dit moment kabel TV van Ziggo en Telefoon + Internet van KPN. Ik heb maar 20 Mbit/s en maar iets van 25/30 zenders. Dit allemaal samen kost rond de €55,00 terwijl ik bij het Alles-in-1 Plus pakket van Ziggo veel meer krijg voor maar €53,95 dus ik heb mijn moeder ervan overtuigd naar deze over te stappen. Ik zit veel op internet en download ook veel games en mijn moeder zei (Weet niet of het klopt/waar is) dat ik maar zoveel MB per maand kan downloaden met KPN en als ik er overheen ga dan kost dat extra geld. Dit heeft ze nu al vaker gezegd. Is dit zo bij het Ziggo Alles-in-1 Plus pakket? Of kan ik gerust oneindig internetten en downloaden?

Nog 1 ander ding:
We hebben in mijn wijk een ADSL kabel en als ik op http://speedtest.net de test doe, staat er dat mijn downloadsnelheid rond de 8 mb/s is en dit veranderd niet als ik een rechtstreekse LAN kabel erin doe. Ik weet niet wat de totale mb/s van ons huidige Wi-Fi is, maar dat is wat er op de Speedtest stond. We gebruiken 2 laptops, 2 smartphones en 1 ipad die we allemaal op Wi-Fi gebruiken. Ik vind mijn internet op mijn laptop redelijk traag en kan meestal videos alleen op 720p op Youtube kijken met hapering. Hoeveel mb/s kan ik verwachten op mijn laptop te krijgen met het nieuwe pakket? (Ik krijg maximaal 60 mb/s staat er op Wi-Fi) En zal ik dan gewoon Youtube videos kunnen kijken op 720p?

Ik hoor graag meer informatie en/of advies!
Bedankt voor het lezen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Link: https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ziggo = the best!
dudemeister
11 jaar geleden
je kan een meting laten doen door Ziggo
60 Mb zal je niet halen denk ik het ligt er maar aan waar je locatie is in het Ziggo netwerk
ikzelf ging van 8Mb naar 14Mb terwijl pakket 40Mb behelst....

Antwoorden (1)

Je kan onbeperkt downloaden volgens fair use policy. Ik heb wel
eens maanden dat ik 200 gig binnenhaal. Ook draadloos bekijk ik zonder moeite 1080P filmpjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke provider en pakket heb je en hoeveel mb/s heeft die? En heb je glasvezel of ADSL of wat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook Alles-in-1-plus,van Ziggo. En de downloadlimiet is 50gb per maand. Daarna wordt het geblokkeerd tot de nieuwe maand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Anna, ik heb je een bericht gestuurd. Kan je die even lezen? :) Bedankt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat Anna1963 zegt geld alleen voor de nieuwsgroepen service van Ziggo zelf. Mocht je via andere programma's/providers downloaden kan je gewoon over dit limiet heen.