Wat is het goedkoopste internet abonnement voor thuis in Nederland?

Ik zie door de bomen het bos niet meer..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Tele2: 20 Mb/s voor € 20,- per maand. Goede ondersteuning en vrijwel geen storingen. Kijk wel of je dicht bij een verdeelpunt woont, anders haal je de snelheid niet. Dan kun je ook kijken naar kabelinternet. Dat is wel veel duurder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
telfort, 20 mb eerste 6 mnd 10 euro tweede 6 mnd 25 euro icm 1 jaarcontract = 17,50 per mnd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het goedkoopste is..Basis Internet van Ziggo.
Ik heb bij Ziggo...Kabel tv,telefoon en bij de telefoon zit gratis basis internet.
Is niet de snelste internetverbinding,maar wat geeft het om zo te surfen op internet,het kost mij niks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beste snelheid en kwaliteit voor Internet krijg je met Tele2 Compleet, is telefoon en 20MB Internet de eerste 6 maanden voor 14.95 daarna 29,95
Als je je bij Tele2 aanmeld kun je opgeven dat zij de overstap voor je regelen met nummerbehoud!
Ik heb het al bijna 4 jaar zonder problemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gewoon even op breedbandwinkel.nl uw postcode invullen en vergelijken welke goedkopere internet pret pakket bij u past! Zou zijn er wel meer vergelijkwebsites maar breedbandwinkel vind ik zelf nog steeds altijd 1 van de meest accurate! Zelf heb ik overigens ook de telfort pakket van een half jaar voor 10 en de rest van het jaar 17,50 :D