Hoe kan ik er voor zorgen dat niemand achter mijn IP adres komt, of hackt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Geen internet meer gebruiken en je abonnement opzeggen.
Op vrijwel iedere site die je bezoekt wordt je IP-adres opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan moet je E.mailen en interneten via Anonymous. Echt super.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan via een andere proxy server internetten.. gebruik je een amerikaanse IP dit is er 1 http://hidemyass.com/ alleen internetten gaat veel slomer dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan je me wel minnen.. maar geef gewoon antwoord waar niks mee is vergeleken met zijn vraag..
je moet interneten en ook e.mailen via ''Anonymouse.org'' . Ga op de site kijken hoe het werkt. Echt super. Je mag ook gratis anoniem e.mail sturen via hun site. Niemand komt achter jou IP. Echt handig soms.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is net als vragen hoe je je woonadres kunt verbergen wanneer je telkens het huis in en uit loopt.

1 simpel antwoord daarop is je huis niet meer verlaten en de buren vragen om al het buitenwerk te doen.

In computer term, huur je een VPN server en surf je vanuit de server.

Antwoord op de 2e ,

- Zorg ervoor dat de firewall altijd aanstaat
- een goeie up to date Anti virus hebt
- een Up to date Besturingssysteem hebt
- niet onnodige poorten in je Router open hebt staan
- gebruik verschillende wachtwoorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:))