Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik en mijn broer hebben dezelfde Facebook-vriend. Maar ik krijg geen meldingen meer van hem. En op mijn broers account nog wel.

Wil dit dan zeggen dat ze me verwijderd heeft van haar account? Als ik iets post op mijn account, kan ze dus geen meldingen van mij zien?

Haar account zie ik nog wel in mijn vriendenlijst staan. Dus het is niet zo, als zij mij verwijderd van haar vriendelijst, dat haar naam van mijn account verwijderd wordt? Dat zou toch logisch zijn? Een blunder van Facebook?

Toegevoegd na 20 seconden:
hem moet haar zijn in mijn verhaal hierboven en in de vraag

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
675
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn broer en ik... (is netter).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan je facebook vrienden opdelen in verschillende groepen (bijvoorbeeld: klasgenoten, vrienden, familie,...) je kan dan als je iets post zelf beslissen welke groepen bepaalde dingen wél of niet te zien krijgen.

Misschien heeft deze persoon jou gewoon in een groep gezet die minder of andere content te zien krijgt. Zo wil je waarschijnlijk niet dat je familie kan lezen wat je allemaal tegen je vrienden zegt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding