Hoe kan ik op de Mail app die standaart op je ipod touch staat, hoe kan je daar fotos mailen? alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je moet naar "foto's" dan naar "filmrol" dan klik je rechts boven in op dat "pijltje" nu kan je maximaal 5 foto's selecteren, hierna klik je links onderin op "deel" en dan kan je kiezen tussen e-mail en mms

succes

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet eigenlijk niet zeker of dit het zelfde is op de ipod touch, maar ik geloof dat als je de nieuwste IOS hebt dit het zelfde is als op de iphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad werkt het ook zo op de iPod, je gaat naar de Foto App naar de map waarin de foto's staan die je wilt mailen en tikt dan rechtsboven op het vierkantje met het pijltje.
Tik max. 5 foto's aan die je wilt mailen en tik dan onderaan op Deel en dan op E-mail;