Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke website kan ik gratis YouTube video's downloaden?

Gewoon online, op een website dus.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik doe het vanaf de YouTube site zelf. Ik heb een programma youtubedownloader HD (zie link) op mijn pc gezet. Je moet op de pagina van YouTube waar de gewenste video staat de link knippen en naar youtubeloader HD kopieren. Dan wordt de video op je pc gezet. Niks geen gedoe met andere sites.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je het liedje zelf wilt doen ga je naar youtube-mp3.org (zie link). Maar ik vindt het handiger met Freeware software (zie link voor mijn aanrader). Die zijn meestal beter tijdens het downloaden en zijn in heel veel video types te downloaden en converteren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er zijn wel downloaders voor websites maar die zijn alleen in avi te downloaden. Terwijl je met software zelfs in Blu-Ray video kan converteren. Vandaar dat ik sneller naar een software sping die maar 100-200 MB schijfruimte innemen

Toegevoegd na 4 minuten:
Er zijn wel downloaders voor websites maar die zijn alleen in avi te downloaden. Terwijl je met software zelfs in Blu-Ray video kan converteren. Vandaar dat ik sneller naar een software sping die maar 100-200 MB schijfruimte innemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Www.clipconverter.cc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel eenvoudig door de letters 'ss' tussen 'www.' en 'YouTube' te plaatsen. Klik op enter en de rest spreekt voor zich.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.keepvid.com gebruik ik altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding