Hoe kan ik mijn schoonfamilie toevoegen bij mijn vriendenlijst op facebook? Ik krijg alleen de keuze uit mannelijke familieleden, hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

als je een vrouw aan vinkt dan krijg je ook wel de keuze uit nicht of tante enzo, maar schoonzus en zwager zit er helaas niet bij dat vind ik ook al zo vervelend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik geprobeerd, maar het blijft het mannenlijstje ;-). Om je schoonfamilie toe te voegen moet je schijnbaar eerst je taal veranderen in engels, en dan moet het wel lukken zeggen ze. Maar ook dan krijg ik alleen maar een mannenlijstje... Echt vreemd..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dat is idd raar als ik een vrouw contactpersoon toevoeg krijg ik alle vr.meldingen en bij een man.contactpersoon alle mannelijke vormen, alles behalve schoonfamilie:(. Maar als je dat in het engels verandert dan word natuurlijk alles in het engels of niet/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schrijf gewoon de naam in het zoeken vak bovenaan, dan komt die persoon toch?