Ik probeer op Wikipedia een verbetering aan te brengen,maar er doet zch een probleem voor,wie kan me helpen?

http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=King_Camp_Gillette&action=edit§ion=1

Onderaan de pagina staat beurskrach van 1929.Daar wil ik beurskracht van maken.Maar als ik dat wijzig veranderd de link van blauw naar rood.Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het is ook echt beurskrach. Je verbetering is dus geen verbetering. De blauwe link is de kink naar de pagina over beurskrach, niet naar de pagina voor beurskrachT. Wikipedia ziet dat en merkt dat er nog geen pagina is over (het dus niet bestaande) beurskracht. Waar nog geen pagina over is geeft Wikipedia een rode link, waar al wel een pagina over bestaat geeft Wikipedia een blauwe link.
Je doet dus niet per se iets fout, je gaat alleen verwijzen naar iets waar geen pagina over bestaat (en waarschijnlijk ook niet zal komen).