Wat is de mogelijke reden dat Chrome wereldwijd marktleider is, maar in Nederland nog steeds gelijk staat met IE?

Wereldwijd

http://gs.statcounter.com/?chart_type=line&statType_hidden=browser®ion=®ion_hidden=NL#browser-ww-monthly-201205-201306

Nederland

http://gs.statcounter.com/?chart_type=line&statType_hidden=browser®ion=®ion_hidden=NL#browser-NL-monthly-201205-201306

Toegevoegd na 58 seconden:
Het laden van de grafieken kan wat lang duren!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hallo,

Een van de redenen is het volgende:

Nederlands zijn zich vrij bewust van privacy op het internet. Cookies en hoe bedrijven je volgen. Het is algemeen bekend dat Google alles opslaat wat je doet, en dat betekend dus ook dat het gebeurd als je Chrome gebruikt. Ze vragen in het begin en continue om je gmail adres op te geven. Als je dit hebt gedaan, dan kunnen ze je surf gedrag linken met je gmail account en zo is je privacy een beetje weg.

Daarom denk ik dat het mensen terug houdt om Chrome te gebruiken.

Misschien heb je hier wat aan. Succes!