Wat is het contact adres email adres van National Reference Point (NRP) in Netherland? Internationale diploma erkening, contactpagina werkt niet?

Zodra Ik het contact formulier in vul krijg Ik de error: Please enter alphanumeric characters only! (ongeacht of ik knip plak, rechtstreeks iets typ, een andere browser gebruik, probleem met mac als windows.

nlnrps@s-bb.nl werkt niet, is er nog een ander email adres?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
12 jaar geleden
zou je in plaats van de cijfer van je nummer blokje de toetsen die boven de letter zitten gebruiken of andersom
volgens mij betekend dat die foutmelding
er schijnt toch een verschil te zitten in de cijfer bovenaan het toetsenbord
en het apart nummerieke blokje
ik kan het niet echt verklaren maar bij sommige zaken kan je enkel die cijfers gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een +je voor jouw vraag ter morele ondersteuning ;-)

Het beste antwoord

Probeer eens via
eac-info@ec.europa.eu
zij zijn gelinkt aan NRP.

Indien je via email echt niet terecht kan gebruik dan de old fashion postway hé:

Stuur een briefje naar het volgende adres of tracht met deze gegevens een telefoonnummer te pakken te krijgen om alzo aan een functionerend email adres te komen.
Zo zou ik het oplossen.

Correspondentie-adres NRP:
SBB/NRP, Postbus 7259, 2701 AG Zoetermeer

Succes ermee en Fijn weekend nog!