Bestaat er een site waarbij je je tweets op datum terug kan lezen?

Ik zou graag een paar tweets opnieuw willen lezen, maar het is alleen wel een tijdje geleden dat ik ze heb getweet. Kan ik ze ergens op datum terug vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Twitter laat je zelf enkel tweets van de afgelopen +/- 14 dagen (afhankelijk van het aantal tweets dat je plaats). Op AllTwitter van Mediabistro (zie bron) staan drie sites waar je oudere tweets kunt teruglezen. Ik maak gebruik van Snap Bird, zeer tevreden over!