Al een week ligt het internet er bij mij er steeds uit. Telkens krijg ik de melding dat de Gateway offline is. Wat kan dit zijn?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik zit bij Belgacom. Nu weet ik dat de Belgen behoorlijk achterlopen kwa internet, maar zelfs dit lijkt mij voor hier niet normaal.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Even je modem 5 minuten van de stroom afhalen.
als je er nog een router o.i.d. tussen hebt zitten die ook van de stroom af. Modem weer inschakelen. pas als modem online is, router ook weer inschakelen. Dan pc aanzetten. kijken of probleem wegblijft
Is het probleem dan nog niet weg dan zijn de instellingen op je pc of bij je provider niet in orde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

er is op dit moment overal storing merk ik op
zit je op dit moment wel achter je eigen pc ?
heb je recentelijk iets gewijzigd pc verhuist
kastje verplaats etc etc wellicht kabel los getrokken
welke provider heb je ?
capthavoc