hoe kan het dat ik mijn tweets op tiwtter kwijt ben, en hoe krijg ik ze terug?

wass, door de storing van twitter vanmorgen zijn mij 2000+ tweets weg. heb er nu maar 19

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
itsme
13 jaar geleden
tja, ik twitter niet zo veel, ik had er 70 of zo. Maar nu staat er dat ik er 162 heb... En wat schiet ik er mee op? helemaal niks...

Antwoorden (2)

Zoals jezelf zegt, waarschijnlijk door die storing dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dezelfde vraag heb ik gister beantwoord :) Hieronder dat antwoord:

Twitter heeft inderdaad nogal eens last van bugs. Ik zie het bij diverse volgers. Heb er zelf nog geen last van gehad.

Als je de query uit de bron uitvoert op Google zie je dat je niet alleen bent.