Geld verdienen met een online magazine?

Ik zou graag een magazine willen maken maar ik heb het budget niet om het te laten drukken. Kan ik ook geld verdienen door een online magazine te verkopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Dat is moeilijk. Je moet met iets unieks komen om lezers te trekken, en de meeste lezers zullen niet bereid zijn om abonnementsgeld te betalen voor een online-magazine (tenzij het dus iets HEEL bijzonders is).

Dus zul je je inkomen moeten halen uit je reclame-inkomsten, en dat lukt dan weer alleen als het je lukt om heel veel lezers voor je magazine te krijgen.

Er zijn maar heel weinig online magazines die geen spin-off van een papieren magazine zijn, die winst maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterker nog: ook de meeste spin-offs van print magazines draaien verlies.