Hoe kom je van die giga irritante pop-up advertentie(s) bij Marktplaats af?

Er verschijnt nu voortdurend een advertentie van Sim groot in beeld en zorgt ervoor dat ik niet meer gewoon op Marktplaats iets in de zoekbalk kan intypen. Ik zie ook niet hoe ik die ambetante advertentie kan wegklikken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sim is een product van Tele2.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
11.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gebruik je firefox
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1 Chrome blokkeert standaard al veel pop-ups
2 Wat je ziet op MP is geen pop-up
3 Op chrome en firefox kan je reclame blokkeren met een adblocker
4 Installeer FF of Chrome en een adblocker. ABP bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik FF, beste mensen. Kun je een adblocker eenvoudig en zonder 'gevaar' installeren?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/adblock-plus/ Gewoon van de addon site van Mozilla zelf.

Antwoorden (1)

Als je google chrome gebruikt, moet je zoeken op adblock bij de applicaties die je voor je browser kan installeren. Die blokkeert alle advertenties.