Bestaat er een alternatief voor Youtube waar ze niet klagen over copyright?

ben op zoek naar een alternatief voor youtube want ik kan of mag er niets meer zonder dat zeggen copyright en toch staan er zo vele. zo ik had een filmpje opgenomen van tv op mijn mobiel van discovery chanel maar ook van dat kreeg ik weer copyright ik vind het erg vervelend en ben op zoek naar een alternatief waar er niet zo geklaagd word over copyright

Picture for question
een jaar geleden
in: Internet
2.3K
tinus1969
een jaar geleden
Waarom post je die filmpjes op YouTube? Wat wil je daarmee bereiken?
tinus1969
een jaar geleden
YouTube is niet het probleem; YouTube lijkt vooral filmpjes te verwijderen als de rechthebbende (hier dus waarschijnlijk Discovery Channel) klaagt. Je probleem lijkt dus te zijn dat Discovery actief op zoek is naar schending van hun copyright. En daar zul je ook op andere sites tegen aan lopen.

Antwoorden (1)

Telegram doet daar niet moeilijk over.
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden