Hoe krijg ik weer een normale startpagina van google?

Ik heb, als ik google op heb gestart, bovenaan normaal gesproken gewoon plek voor nieuwe tapbladen etc. Maar nu heb ik het niet meer automatisch. De tabbladen zijn er alleen nog maar als ik bij de bovenkant met de muis sta. Hoe krijg ik het weer automatisch terug?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
2.7K

Het beste antwoord

Bij de 'gewone' browser(internet exploder) is het rechtermuisknop en dan startpagina instellen. Bij mozzilla firefox is het zo dat je het logootje van de site links naast de URL moet slepen naar het huisje rechts... De rest weet ik niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden, ik moest een beste uitkiezen maar dit maakt eigeblijk weinig uit omdat ik aan alle antwootden wat had!